25 april 2013

Challenge 79


Welkom allemaal bij challenge 79.
Allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie deelname, wat leuk dat er weer zoveel deelnemers zijn.
  De nieuwe challenge is bedacht door Nadia en zal voor menigeen weer een echte uitdaging zijn. 
Het is een recept geworden.
Gebruik:
3 verschillende MD dessinpapiertjes 
1 MD stempel
Minimaal 1 Creatables (Craftables, Collectable)
3 bloemen
2 knopen

Marina heeft ook een prachtige creatie gemaakt, dank je wel Marina!

De DTleden hebben ook weer mooie creaties gemaakt en wij hopen dat jullie hier weer inspiratie uit kunnen halen en ook meedoen met de challenge. De prijzen zijn de moeite waard.
Voor deze challenge kun je meedoen tot 8 mei 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. Graag je creatie linken en niet je hele blog! Veel succes en we hopen veel mooie creaties te zien.

De winnaar van de 1e prijs is: 25. Ingrid Reijners
De winnaar van de 2e prijs is:  32. Mamou

Neem even contact op zodat de prijs toegestuurd kan worden.

Als gastdesigner hebben wij uitgekozen: 38. Karin 
Neem even contact op zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden.

De 1e prijs die je kunt winnen: 

De 2e prijs bij 25 deelnemers:

Deze prachtige prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design.

For al the fans worldwide: To read the blog in English or other language use the translator at the top

De voorbeelden gemaakt door het team.
Gastdesigner Marina


Hanny

Yvonne

Nadia

Thea

Boukje

Mieke

Jen

Anita

Wybrich

Jolanda








13 opmerkingen:

  1. Hele leuke, uitdagende challenge en super leuke voorbeelden van het team!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge.!! Ga mijn best weer doen!!
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt, en ik ga zeker de uitdaging weer aan.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd aan de winnaars en ik zal even mailen.
    leuk om weer gastdesigner te zijn.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle winnaars: Van harte!
    Leuk, dat iedereen er weer zo enthousiast over is! Collega DT-leden: Prachtige kaarten hebben jullie weer gemaakt! Zo divers en zo mooi! Kan er zo van genieten!!!!
    Allemaal een goed weekend!
    Groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd aan de winnaars en Karin wat een eer om Gastdesigner te zijn, leuk!

    Ook zijn er weer prachtige voorbeeldkaarten gemaakt. Complimenten dames. En weer een leuke challenge!

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, diesmal bin ich die Erste?
    Eine schöne aufgabe, sie hat mir gefallen , so wie auch eure wunderschönen Karten.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een verschillende creaties zijn er weer gemaakt! Mooie plaatjes weer! Super! Ik ga mijn brein eens breken over dit recept haha. Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee een challenge. Dit is mijn eerste kaart. Ik had er ook nog nooit van gehoord. Maar vond het erg leuk om te doen.Ik ben er op gewezen door jenny doornbos-straatman. En wat zijn er mooie voorbeeld kaarten gemaakt.

    Groetjes colette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat mooie recept, kan je alle kanten nog mee op.
    prachtige voorbeelden vanuit het team!!
    ik heb een vraag....ik hoop dat mijn bijdrage goed is.
    succes!! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige voorbeeldkaarten DT dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi recept, prachtige voorbeeld kaarten! ik doe graag mee!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk uitdaging het recept. Erg leuk om te doen. Het team heeft erg leuke voorbeelden gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen