11 oktober 2012

Challenge 65

Welkom allemaal! 
Eerst willen we iedereen weer heel hartelijk bedanken voor de inzendingen, de herfst was duidelijk aanwezig op jullie inzendingen!
Voor de nieuwe challenge die Jolanda bedacht heeft willen we graag een creatie zien met een plaatje of stempel van Eline, en natuurlijk zoveel mogelijk materialen van MDesign.(LET OP: een tekststempel alleen volstaat niet, zie de regels in de sidebar)
Let op: Als er maar één ding opzit van MDesign dan zal deze niet voor een prijs in aanmerking komen, er moet toch echt wat meer van MDesign op je creatie zitten.

Onze gastdesigner is: Frosien en zij heeft een prachtige creatie gemaakt.
De DTleden hebben ook weer prachtige voorbeelden gemaakt en wij hopen dat jullie hier inspiratie uit kunnen halen en met onze challenge mee doen. Voor deze challenge kun je meedoen tot.24 oktober 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. Willen jullie zo vriendelijk zijn om je creatie te linken en niet je hele blog? Anders wordt het zo zoeken naar je creatie! Veel succes en we hopen dat jullie allemaal een leuke creatie gaan inzenden!

De winnaar van challenge 64 is: 9 Ria
De winnaar van de 2e prijs: 10 Welmoed
Neem even contact op zodat de prijs toegestuurd kan worden.

Als gastdesigenr hebben wij gekozen: 27 Irene
Neem even contact op zodat wij je de volgende challenge kunnen doorsturen.

De 1e prijs die je kunt winnen is: 


De tweede prijs bij 25 deelnemers is:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

For all the Marianne Designs fans worldwide: To read the blog in English or other language use the translator at the top.

Hier zijn de voorbeelden gemaakt door het team:
Gastdesigner: Frosien

Jolanda

Thea

Boukje

Hanny


Jen

Mieke

Anita (neverendingcard)




Yvonne

Wybrich

Nadia




20 opmerkingen:

  1. Ria en Welmoed, van Harte Gefeliciteerd met jullie schitterende kaarten en geniet van jullie prachtige prijzen.
    Irene ook van Harte met je gastdesignerschap deze ronde, ben heel benieuwd!
    De dames van het team wil ik ook weer even een groot compliment maken voor hun voorbeeldkaarten, ze zijn allemaal weer SUPER!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW wat gaaf ik heb gewonnen !!!!! Dit vind ik echt helemaal super, dank jullie wel voor de super gave prijs. Deze stonden al op mijn verlanglijstje om te kopen op de beurs, kan ik mooi andere mallen gaan kiezen.

    Nogmaals dank groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super de 2de prijs! Heel erg bedankt!
    Het is een prachtige prijs!
    Ria, Van Harte Gefeliciteerd met je prachtige 1e prijs!
    Ook challenge #65 is weer erg leuk!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om gastdesigner te zijn, ik wilda al bijna vragen aan jullie, wat is de volgende opdracht, maar ik zit niet in jullie designteam dus het word weer 14 dagen wachten. Ik hoop dat mijn kaart in de smaak gevallen is. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Viel freude mit dem Gastdesigner,
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eline heeft altijd van de lieve produkten, ik had net gisteren nieuw papier en stempel gekocht...
    Vanmorgen begonnen en nu af...dat is mazzel dat jullie challenge Eline produkten is!!

    Prachtige voorbeelden en winnaars gefeliciteerd, en wat een prachtige prijzen weer...

    Lieve groetjes uit Italie
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat voor de winnende dames en het DT heeft weer enorm haar best gedaan om ons te inspireren.
    Wat enig dat ik GD mag zijn, ik ga snel mailen!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh sorry Welmoed, in mijn enthousiasme ben ik helemaal vergeten jou te feleiciteren, sorry sorry ook jij veel plezier met je leuke prijs !!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge weer!! En schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!! Dank jullie wel voor de inspiratie!! Profiat voor de winnende dames!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een super leuke challenge,
    maar deze sla ik even over want we krijgen het erg druk de komende tijd. Wens alle anderen die wel mee doen heel veel succes !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey wat een leuke challenge hier , prachtige voorbeeldkaarten gezien van het DT , heb mijn kaart al ingestuurd en het lukte aardig met de materialen van MD en Eline plaatjes ,wens een ieder veel plezier en succes toe !!

    Fijne avondgroetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @ Anita: er staat toch ook in de sidebar dat je als vervanging van een stempel ook een creatable van MD mag gebruiken?? Of lees ik dit nu helemaal verkeerd. Jammer dat mijn kaartje verwijderd is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Brenda, bij deze challenge wordt specifiek gevraagd naar een plaatje of stempel van Eline, dan wordt er geen Creatables bedoelt.

      Gr. Anita

      Verwijderen
  13. fijn dat er zoveel mooie kaarten zijn ingestuurd op mijn thema
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toujours de magnifiques cartes réalisés et de superbes gabarits à gagner. Merci beaucoup.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superb DT creations and a wonderful challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dacht dat ik geen tijd zou krijgen om mee te doen, maar het is toch gelukt. Mijn creatie staat erbij, een leuke challenge in ieder geval, veel vrijheid om iets te maken !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige voorbeeldkaarten DT dames, ook zo verschillend.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuke challenge en het werd tijd dat ik weer een keertje mee deed
    over de eerste kaart die ik gemaakt heb was ik niet tevreden, dus een tweede gemaakt

    groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen