29 december 2011

Challenge 46

Welkom bij de nieuwe challenge. Deze keer is het de beurt aan Wybrich en zij wil dat we een mooie tag of label maken. De dames hebben weer voor prachtige voorbeelden gezorgd. Je kunt meedoen tot 12 januari 2012 door de link naar je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht om kans te maken op een mooie prijs. We hopen dat jullie massaal gaan meedoen en wensen jullie alvast een gezond en creatief 2012.

Welcome to the new challenge. This time it's Wybrich's turn to set the challenge and she has chosen for us all to make a beautiful tag or label. The ladies of the design tema have made incredible samples for you. You can join in until January 12th 2012 by adding the link to your creation at the blue frog at the bottom of this post and have a chance at winning a wonderful prize. We hope you all join in and we already wish you all have a healthy and creative 2012.

De winnaar van challenge 45 is geworden
The winner of challenge 45 is



#6 Mandy van/of Mandy's Creaties

Neem even contact op zodat we je de prijs kunnen toesturen
Please contact us so we can send you your prize

De prijs voor deze challenge is een mooie Craftable (CR1201) die wederom beschikbaar is gesteld door Marianne van Marianne Design.
The prize for this challenge is a beautiful Craftable (CR1201) that has kindly been donated by Marianne of Marianne Design.



En dan nu de voorbeelden van de dames van het team
And now the samples from the ladies of the design team

Anita
Erika
Hanny
Jen
Jenine
Nadia
Sigrid
Wybrich


8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige voorbeelden, ik heb ook mijn best gedaan om een kansje te kunnen wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een uurtje geleden mijn Tag/label erbij gezet maar hij geeft hem niet weer. Wanneer ik het nog een keer probeer wordt er aangegeven dat de link al bestaat. Weet iemand wat ik nu moet doen of wacht ik gewoon maar af??????Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2012! Leuke uitdaging, heb mijn creatie zojuist geplaatst.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie dat ie er op staat hoor, had een beetje vertraging in het Nieuwe Jaar, haha. Iedereen nog alle goeds toegewenst voor 2012!!!!!!
    Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie inzendingen zijn er al, ik waag een tweede poging omdat ik bij de eerste een verkeerd stempeltje had gebruikt.
    Ik hoop dat deze nog wordt toegelaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo,
    ik was even vergeten om een reactie achter te laten, ik wilde jullie alsnog even vertellen over jullie voorbeelden...ze zijn schitterend!!!stuk voor stuk heel erg mooi om naar te kijken.
    succes allemaal.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous works from the DT!! This is my first entry to your challenges so i hope you like my tag!!
    Hugs
    Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen